Re: IBM ThinkPad R50e - co o tym sšdzicie?

Autor: artur <artur321.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 11:00:27 MET DST

Mariusz <mkwytnijto@popnet.pl> napisał(a):

> No nie przesadzajmy, jest dość sztywny, ale jakość plastiku i jego "wtrysk"
> pzostawiają nieco do życzenia. Biorąc jednak pod uwagę niską cenę mozna mu
> to wybaczyć. Matryca też nie jest idealna. Ale cena, jeszcze raz cena. Nie
> można mieć wszystkiego. gdyby nie brak touch pada byłby ok ;)

Co masz do ceny tego komputera (za wysoka czy za niska)?

Moim zdaniem cena jest konkurencyjna jak na IBM, biorąc zwlaszcza pod uwagę
fakt, ze za taka sama cene mozna miec np. HP Compaq. A IBM to IBM, no nie?

Jestem na etapie podejmowania decyzji o tym, co kupie i zastanawiam sie
wlasnie nad tym modelem IBM (tj. R50e) lub nad ktoryms z HP Compaq (nx9020
badz nx6110). I sklaniam sie w tej chwili raczej do IBM, z uwagi na
porównywalna cenę właśnie. Komputer ma być własnie maszyną do pisania, wiec
nie musi byc demonem szybkosci.

Pozdrawiam,
artur