Re: Ruter/AP wireless

Autor: <mo_at_domain.com>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 08:57:14 MET DST

"Gawel" <gawelek@moveitoutgazeta.pl> wrote in message
news:d7kkl2$kvb$1@inews.gazeta.pl...

> A mozesz mi napisac jaki to jest dokladnie model?
> A z D-Linkime miales jakies problemy?

możecie wytłumaczyc co to znaczy ze "D-Linki sie wieszaja"??
mam osobiscie 2 modele, (784 i 624) i nie mam z nimi najmniejszego problemu,
owszem zdaża się, że się zrestartują ale to w tych przypadkach, jak np.
modem DSL straci połączenie albo mój tel. bezprzewodowy zakłóci prace
Routera,
mogę się natomiast wypowiedzieć na temat Linksysów, którego kiedyś używałem,
model raczej z górnej półki (A i G) i z tym miałem problem, b. często się
resetował i b. trudno nawiązywał połączenie z modemem kablowym - pewnie wina
firmware'u ale fakt był.

Pozdro
Mio