Re: przeszkadza gorace powietrze

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 02:22:20 MET DST

Czajson pisze:

> W dupie mam gdzie zostaje oddawane ciepło z Twojego kompa. Tak się
> składa, że dobrze wentylowany komp wytwarza mniej ciepła.

Ależ nie. Wytwarza dokładnie tyle samo, a nawet trochę więcej, o czym dalej.

> Z każdego
> wentylatora w moim kompie wydobywa siÄ™ zimne powietrze.

Nie wiem co masz w swoim komputerze i co się z niego wydobywa, ale jeśli
wynajdziesz sposób na dematerializowanie wytwarzanego ciepła to zarobisz
tyle, że starczy Ci na resztę życia. Fakt bezsporny jest jeden -- ilość
wytwarzanego ciepła przez komputer jako całość nie zostanie zmniejszona
przez jakikolwiek radiator czy wentylator (po podlÄ…czeniu wentylatora nawet
się zwiększy, bo sam wentylator wytwarza ciepło).

Radiatory i wentylatory stosuje się w celu umożliwienia efektywnego
oddawania ciepła wytwarzanego przez newralgiczne komponenty do otoczenia.

> Masz może pomysł
> jakim cudem ma on nagrzać pokój?

Jeśli nie nagrzewa, to nie nagrzałby także bez ani jednego wentylatora czy
radiatora (chociaż to ciężko sprawdzić, bo pewnie wytrzymałby w takim
stanie kilka sekund).

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8