Re: pudlo za 3kPLN netto

Autor: Brodi <madmax81_at__dsd_interia.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 00:34:10 MET DST

> ?
> Możesz to jakoś sensownie uzasadnić?

moze ja mam coś z oczami ale na wszystkich testach niskopoziomowych pamięci
Intel zwycieża z AMD. A że w sandrze (test pod winde) amd prowadzi to nic
nie znaczy.
Co do najnowszych procków to się nie wypowiem bo zabardzo nie mam do nich
dostępu. W każdym razie taki P4 z fsb 800 to chyba kładzie AMD z fsb 400.
Czy może te fsb to pic na wode ?