Re: pudlo za 3kPLN netto

Autor: Włodzimierz Krześniak <w_krzesniak_usun_to_at_tlen.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 23:22:27 MET DST

Dnia Wed, 1 Jun 2005 22:16:50 +0200, Gobli napisał(a):

> jak najbardziej
To mnie zaciekawilo. Jaka jest w tym sensie roznica miedzy Intelem i AMD?
Bo do tej pory wydawalo mi sie ze tu akurat nie ma zadnej, ale ja sie w
sumie nie znam...

> ja bym zaproponował raczej Maxtora... u mnie WD (mam dwa, ide i sata) są
> jakieś głośne, a Maxtor (właśnie 160 SATA) jest cichutki
Do WD nie mam zastrzezen, moze dla tego ze komp i tak jest glosny a ja nie
staralem sie go wyciszyc, ale jednak nigdy nie slyszalem mojej 120 WD. Za
to IBM mnie wykonczyl nerwowo, ale mi go wymienili i jest lepiej.

> hmm... jedna uwaga: uważaj na grafy Gigabyte - lubią dawać pasywne
> chłodzenie, a wtedy z pudła robi się piekarnik.
Tu sie zastanawialem czy siegne jakiegos 6800GT, ale nie wiem czy finansow
starczy...

> ja mam uraz do DFI i MSI... za to jak już się zdecydujesz na procek Intela,
> to i płytkę weź Intela... chipset i915 albo i925.
Plytki intela wydaja sie byc wyraznie bardziej kosztowne niz u konkurencji,
ale to moze tylko wrazenie. Pytanie z innej beczki: DDR czy DDR2? Roznica w
cenie jest wyrazna, a nie wiem czy to ma sens jezeli mialbym nic nie
zmieniac przez dluzszy czas...

Pozdrawiam,
Wlodzimierz Krzesniak