Re: Problem z karta grficzna

Autor: LUKY <luky1_at_o2.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 23:21:33 MET DST

wywal to wrote:

> Witam,jak mozna sprawdzic co padlo lub pada w karcie graficznej ? objawy
> to wieszanie sie gier po kilki-kilkunastu sekundach po odpaleniu.Wczoraj
> wyjalem wiatraczek i oczyscilem ale nic to nie pomoglo.Sprzet jest
> stary,karta to Riva TNT2 Pro 32.Winda stawiana byla kilka dni
> temu,sterowniki oryginalne.Dziekuje za pomoc-pozdrawiam.
> maćko.b

Ja mialem cos podobnego calkiem niedawno, problem tkwil w pamieci, w jakis
magiczny sposob(wiadomy tylko mojemu mlodszemu bratu jak sadze :) )
przestawily sie timingi pamieci, ustawieniu na standardowe gry sie odpalaly
bez problemu. Wczesniej wywalaly sie jedna po drugiej, mimo iz sam OS sie
uruchamial i dzialal bezblednie. Sprawdz u sibie z inna koscia pamieci.

--
LUKY