Re: Problem z karta grficzna

Autor: maćko.b <mb79_at_(wywal>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 20:38:06 MET DST

Wiecej to moge napisac ze,komp wiesza sie tylko na grach tzn przy wlaczeniu
jakiejs gry odpala sie ekran starowy i zwis.Jak do tej pory dzialaly mi
emulatory automatow ale teraz tez sie wieszaja : ( Pisalem juz ze karta to
Riva TNT2 Pro 32 reszta kompa to PIII 500MHz plyta Abit BE6 II (kondensatory
byly juz wymieniane) sprawdzalem juz czy chlodzenie dziala na procku i na
karcie i wedlug mnie jest ok.Nie wiem jak sprawdzic zasilacz ale byl
wymieniany chyba ze 2 lata temu.Sterowniki zmienialem juz na starsze i nic
nie pomagala.System Windows 98 SE.Ma ktos jakies pomysly co moze sie dziac ?
dzieki za wskazowki-pozdrawiam.