Re: DVD na creative 5.1 - brak dzwieku przestrzennego :(

Autor: TK <nospam-kochmans_at_polbox.com>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 17:49:02 MET DST

Użytkownik Oli napisał:

> nadal to samo :( nie slychac rozmow. (inne dzwieki sa)

Stawiam zatem takie hipotezy:

1. Uszkodzony centralny głośnik, ew. kabel do niego.
2. Uszkodzone stosowne wyjście w karcie dźwiękowej.
3. A jesteś pewien, że to Live 5.1? Bo mojemu znajomemu sprzedali kiedyś
komputer z SB Live 5.1 (tak było na fakturze), a po rozkręceniu
komputera okazało się, że to zwykły Live Value. A komputer
rozkręciliśmy, bo też nie chodził centralny głośnik.