Re: LG L1930P vs L1930B ?

Autor: Oli <paypost_at_NOSPAM1poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 17:07:31 MET DST

> teraz do tego dopisuję TN...
>
> pomijając to ze chyba nikt nie wie jaka matryca jest w "P", to dlaczego
> "P" jest w sklepie o 400 pln droższy od "B" skoro jest gorszy?

bo ma pivota itp bzdury. mialem obydwa. i P i teraz mam B. P wrocil do LG
nastepnego dnia po kupnie. straszne badziewie. teraz mam B i jestem b.
zadowolony. uwazaj tylko na LG bo to straszane skur*****. Ja z nimi
walczylem ponad miesiac.stracilem kupe czasu i nerwow. obsluga klienta na
poziomie wczesnego Gierka. juz uderzalem do OUKiKu nawet bo mialem dosc.
P to na 90% MVA (w wszystkimi wadami tej matrycy)
B - na 100% sips.