Re: Nowy monitor CRT - problemy

Autor: Seoman <Rao17.USUN_at_TO.op.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 16:54:40 MET DST

gardziej wrote:
>[...]

Grrr, sprawa się rozjaśniła. To, co zrobi sklep po zażądaniu
wymiany/przyjęcia w ramach rękojmi, to oddanie sprzętu do serwisu Samsunga.
Jeśli Samsung nie stwierdzi, że sprzęt nie spełnia wymagań, to generalnie
mogę im skoczyć. Dzwoniłem do Federacji Konsumentów, Inspekcji Handlowej...
Powiedzieli mi, że podważenie opinii Samsunga wymaga powołania przeze mnie
eksperta. IH ma listę takich ekspertów - ale nie pracują bezpośrednio dla
IH, a opinie są płatne. Sklep może oczywiście nie zgodzić się z opinią
wydaną przez "mojego" eksperta - wtedy pozostaje już tylko droga sądowa,
która w moim przypadku odpada - nie mam tyle czasu i energii.

Nic, tylko się pociąć, nigdy więcej nie kupię takiej rzeczy w pośpiechu.

Pozdrawiam,
Seoman