Re: DeleronD 2.4 na 3.6 dziwne zachowanie

Autor: McSwirus <mcswirus_at_interia.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 10:05:41 MET DST

> Czy on ma te 350W mocy wyjściowej czy też pisze na nim 350W?
> bo z takich z napisem 250W dało się wyciągnąć 150W teoretycznie.
> Praktycznie to wtedy napięcia nie były stabilne. Puść ten zestaw
> na jakimś ModeComie przynajmniej i opisz czy też robi takie
> dziwne rzeczy.
> CosteC

Jak wybierałem obudowę to zażyczyłem sobie zasilacz z ModeComa
350W. Obudowa jest zaplombowana bo kompa złożyli w sklepie.
Komputer jest nie dla mnie więc nie będę go rozkręcał.
Mam nadzieję, że w sklepie nie zrobili mnie w H....
Zasilacz wzrokowo wygląda jak Feel'e które kupowałem
jakiś czas temu ale czy daje 350W nie jestem w stanie sprawdzić.

McSwirus