Re: przeszkadza gorace powietrze

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 08:03:37 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
news:d7itdp$2l0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Neas <neas@neas.invalid> wystukał co następuje:

> W dupie mam gdzie zostaje oddawane ciepło z Twojego kompa. Tak się
> składa, że dobrze wentylowany komp wytwarza mniej ciepła. Z każdego
> wentylatora w moim kompie wydobywa się zimne powietrze. Masz może pomysł
> jakim cudem ma on nagrzać pokój?

Normalnie zgodnie z zasadami fizyki, jak wentyl szybciej się kręci, to więcej
powietrza siÄ™ ogrzewa, ale wtedy powietrze wylatujÄ…ce z kompa jest zimniejsze,
ale, że w pomieszczeniu jest ograniczona ilość powietrza, to i tak nagrzeje się
w całym pomieszczeniu mniej więcej w tym samym czasie. Proponowałbym WC - bloki
na bardziej grzejących się częściach kompa (grafika wraz z pamięciami, procesor,
chipset, mosfety i zasilacz), od tego pompka i pociągnięte rurki na zewnątrz do
chłodnicy. Ogólnie da się to zrobić, ale przy robieniu bloków na zamówienie
(blok na grafikę jednocześnie chłodzący pamięć karty) tanie to nie będzie,
myślę, że całość by wyniosła w granicach 1000-1500 zł.

Ps. Może warto zastanowić się nad klimatyzacją, lub otwieraniem okna chociaż?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!