Re: Xircom USB -> RS232, zrywa transmisje po 133 bajtach

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 02:11:44 MET DST

Marcin Gora napisał(a):
> Wydaje sie ze to problem z konwerterem. Pisalem oprogramowanie
> transmitujace po RS dane z roznych czujnikow do PC, ew. do innych
> urzadzen posiadajacych port RS232C, i zawsze dzialalo OK. Skoro na
> "normalnym" porcie dziala, moim zdaniem to problem konwertera.
heh, mam nadzieje ze zmiana konwertera pomoze. Bede mial juz 5szt.
Ten mial byc bardzo porzadny (w koncu w xircomie intel macza palce), co
dziwne - np modem 56k dziala na nim bez problemu.
Urzadzonko chodzace 9600-8N1 nadaje (obojetnie czy ktos tego slycha czy
nie), dioda od rs232 na xircomie miga, a do softu na kompie nic nie
dochodzi. ctrl+c i ponowne polaczenie - i zlatuje paredziesiat bajtow z
bufora i znow stoi...