Zasilacz do Asusa A8N SLI

Autor: Miki <mikpoUSUN_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 00:05:01 MET DST

Na płycie są w sumie 4 złącza:
- EATX (24 piny)
- ATX 12V (2x2 złącza)
- EZ PLUG (nazwa wg Asusa) - czyli zwykłe gniazdko IDE (+5, +12 i 2xGND)
Mój problem polega na tym, że mam zasilacz Modecoma FPS 350-60PN, który ma
wtyczkę ATX 20-pinową i do tego jeszcze wtyczkę ATX 12V (2x2)
Będzie działać czy poczuję dym? Gdzie to mam powtykać?
W instrukcji nie jest napisane, czy płyta akceptuje ATX 20, czy musi być
EATX (czyli 24)
Zasilacz nie jest najstarszy (kupiłem go mniej niż rok temu), ma wsparcie
dla P4 (to taka wtyczka jak w starych płytach AT?) a nawet złącze do
zasilania SATA.
Pomóżcie, na stronie Asusa jest to samo co w manualu, czyli właściwie nic...

Pozdrówka
Miki