Re: EPSON perfection 3200 PHOTO

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Tue 31 May 2005 - 22:07:30 MET DST

majka_jurasz@op.pl wrote:

> Jak na razie to przeklinam. Nie mogę go odpalić ani pod Windows XP Pro ani pod
> 98. Chyba jest walnięty. Screen Shoty pod adresem: http://tinyurl.com/barfp
> Może ktoś ma jakieś pomysły?

Głupie pytanie: czy najpierw zainstalowałeś wszystkie drivery, a dopiero
potem podłączyłeś skaner?

Poza tym co to znaczy "nie mogę odpalić". Canon Toolbox też nie widzi
skanera, czy tylko Windowsowy "testuj skaner"?

U mnie nieco młodszy brat (3200F) poszedł bez problemu na 98 i WinXP, u
kolegi 4200 też bez problemu na XP.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com