Gigabyte-8IPE100 ProG - wskazówka potrzebna

Autor: Akcent <nyg_at_op.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 22:02:04 MET DST

Witam.
Czy na tej płycie istnieje możliwość biezacego monitorowania temperatury?
Wiem, że w Biosie mozna sprawdzi aktualną temp. CPU. Pytam, bo służbowy komp
w letnie dni sygnalizował przegrzanie i okazało się konieczne zainstalowanie
dodatkowego chłodziwa. Jako, że tytułowa płyta jest dla mnie absolutną
nowością wierzę, że mi pomożecie.

Dodam, że obecnie wskazuje tyemp. 49 st. a komp nie jest przeciążony zadnymi
aplikacjami obciążającymi procka. Zaczęło sie od pojedynczych "piknięc" raz
na 2-3 godziny, ale winda nie pokazywala zadnych komunikatów. Wnoszę, ze
powodem piknięc jest wzrost temperatury - niestety nie mam absolutnej
pewności. Zatem wierzę w grupę :)

Pzdr.,
Piotr