Nie startuje XP brak ladowania dll - pomocy!

Autor: Bartek <bartson1_at_wp.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 21:02:21 MET DST

Witam,
Podczas normalnej pracy komputer w pewnym momencie sam sie zrestartował.
Jednak w momencie kiedy powinien załadować się system (Win XP) pojawił sie
taki komunikat: "Nie można uruchomić systemu Windows z powodu błędu w
oprogramowaniu. zgłoś ten problem jako: załadować wymaganych biblotek DLL
dla jądra systemu.zgłoś ten problem do pomocy technicznej."
Próbowałem naprawić poprzez instalatora, ale po jego uruchomieniu i po
wybraniu opcji konsoli odzysku dochodze do momentu w którym na ekranie
pojawia się np "D:/WINDOWS" i guzik dalej mozna zrobic (co najwyzej wpisac
help:/
Po wybraniu opci nowej instalacji pojawił sie komunikat że wszystkie
aplikacje, programy i ustawienia starego systemu zostaną skasowane (a to już
ostateczność i wpolałbymn tego uniknąć)
Czy jest szansa odzyskać system??
Dodam że mam na innej partycji win98 (spod którego teraz pisze).
Pozdrawiam
Bartek