Re: Logitech UltraX - serwis

Autor: Jawi <Jawi_at_poczta.fm>
Data: Tue 31 May 2005 - 20:29:07 MET DST

> A gwarancja? Udaj się do sprzedawcy. Klawiaturka ma 36 miesięcy gwarancji.
> :)
> A jeśli chodzi o namiary to www.google.pl :)
>
> "Informacje o produktach i wsparcie techniczne, informacje dotyczące
> gwarancji i punktów sprzedaży: (0)22-854 11 51"
>
> Wszystko na http://www.logitech-sklep.pl/
hmm... namiary w sumie te znalazłem wczesniej, ale dziś dzwonilem do Wawy i
okazało się że Ci jak wyżej są chyba dystrybutorem Logitecha, mój model był
w tym okresie kiedy kupowałem chyba sprowadzany jako OEM i ma krótszą
gwarancję, nie mogę znaleźć paragonu i jak nie znajdę go to mam dokladnie
podac numer seryjny i model i byc może uda sie jednak zalatwić wymianę :)
dziękuję za podpowiedzi dam znac jak sie cała sprawa zakończy