Re: Czy LiteOn SOHW-1673S to dobry wybór ?

Autor: alex <a.kamieniarz_at_poczta.fm>
Data: Tue 31 May 2005 - 20:02:22 MET DST

> Zamierzam kupić nagrywakrę DVD. Mój wybór padł na LiteOn SOHW-1673S bo
> jest
> w niezłej cienbie i jest doś wysoko w różnych rankingach. Czy może to ktoś
> potwierdzić ? Albo jakiś użytkownik sie wypowiedzieć czy miał problemy ?
> Ewentualnie coś poodobnego w tej klasie cenowej ?
>
> Pozdrawiam i prosze o odpowiedzi.

powiem tak skladalem kompa mojej dziewczynie chcialem by bylo jak najtaniej
ale tez najlepiej i wybralem ta nagrywarke byl to moj blad juz nie bede
opisywal problemow z jakie mialem z zainstalowaniem systemu o tym poszukaj w
archiwum tej grupy powiem tylko tak ze nie tylko ja mialem z tym problem.
inny problem juz w czasie uzytkownai nagrywarki ktory sie pojawial nie
mowiac o glosnej pracy to jak np zostawilem jaks plytke w nagrywarce jak np
cos kopiowalem wczesniej z niej i zostawilem np na pol godzinny w napedzie
to windows nie widzial nagrywarki.
wiem moglem miec zwalony egzemplarz ale jako ze pracuje w firmie ktora
sprzedaje sprzet komputerowy nie mialem problemow z wymiana wiec
przetestowalem az 3 liteony i z kazdym mialem takie problemy wiec w koncu po
2 miesiacach uzytkowania wymienilem ta nagrywarke na lg4163 i napisze tylko
niebo a ziemia.i liteona mialem w wersji boxowej wiec myslaem ze bedzie to
lepsza wersja. dobrze ze mialem mozliwosc jej wymiany na inna bo tak bym do
konca zycia sobie tego zakupu dla dziewczyny nie darowal