Problem z Win XP (a może to HDD)

Autor: Łukasz <fatmouseREMOVEIT_at_poczta.fm>
Data: Tue 31 May 2005 - 19:44:15 MET DST

Witam.
Wiem, że temat bardziej nadaje się na alt.pl.com.os.windowsxp, ale wiem,
   że tutaj są osoby, które mogą mi pomóc.

Mam wielki problem z nowo zainstalowanym WindowsemXP Proffesional z SP2.
Zainstalowałem go w piątek (na nowo kupionym dysku - Samsung SpinPoint
80 GB SP0812N (7200, 8MB cache) ATA/133)) i do tej pory wszystko było
ok. Aż do dzisiaj. Ściągałem sobie demko pewnej gry, robiłem update
SWKOTOR2 (nic więcej nie robiłem)- w zasobniku pojawiła mi się mała
żółta tarcza z komunikatem "plik jest uszkodzony". Kliknąłem ją i
zniknęła. Chciałem później uruchomić PC ponownie, kliknąłem w Start i
system sam się zresetował. Potem pojawiło się okno z komunikatem, że
system Windows został zamknięty niepoprawnie - w oknie była możliwość
uruchomienia normalnego, ostatniej dobrej konfiguracji i w trybie
awaryjnym. Co bym nie wybrał, komp się resetuje. Sprawdzałem Knoppixem,
wszystkie dane na dysku są. Uruchomiłem konsolę odzyskiwania z
Instalatora Windows, dałem fixboot, fixmbr (w nadziei, że pomoże) i
chkdsk - wynik Check Diska to że istnieje jakiś nieusuwalny problem.
Dodam, że miałem wyłączone Przywracanie systemu.
Macie jakieś pomysły?? Może wie ktoś, co jest przyczyną tego resetowania
  się.
Z góry dzięki za odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Łukasz.