Re: Minidisc - odzyskiwanie skasowanych plikow

Autor: fifi <nospam_at_wp.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 19:17:43 MET DST

Użytkownik "Ela Wojtaszek" <ela_wojtaszek@tlen.usun-to.pl> napisał w
wiadomości news:d7i42a$j72$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Mój znajomy niechcący ciachnął sobie track nagrany na minidiscu - to bylo
> jego nagranie dyplomowe (kończy szkołę muzyczną). Czarna rozpacz! :(
>
> Proszę poradźcie, czy są jakieś sposoby aby odzyskać tak utracony plik,
> ew.
> gdzie można o to pytać. Jaki może być tego koszt?

To chyba zależy od wielu czynników. U mnie często zdarzało się, że po
skasowaniu plików i nagraniu na nich innych było podczas przewijania utworów
słychać te stare, więc same dane gdzieś tam są, kwestia tylko tego jak je
wydobyć. Może popytaj w jakichś sklepach ze sprzętem dla muzyków? Poszukaj
jeszcze na minidisc.org

pozdrawiam
Filip