Odswiezanie, czulosc na zaklocenia w LCD

Autor: Wojweg <_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 18:11:28 MET DST

Mam problem z odświeżaniem w LCD LG1930S; Przy ustawieniu 75Hz jest
wszystko ok, natomiast przy niższych ekran migocze (w zasadzie lampy
mrugają). Efekt jest większy dla odświeżania niższego, tzn przy 60Hz jest
większe mruganie niż przy 70 (przy 75 już go prawie nie widać). W jakiejś
części winna jest sieć bo jak włączę pralkę czy inny odbiornik o większej
mocy to migotanie się powiększa i to znacząco. Monitor mam podpięty przez
listwę z filtrem EMI ale to nic nie daje. Nie wiem co z tym fantem zrobić,
czy jest sens oddawać na gwarancji, czy faktycznie to wina monitora (jak
oddam to m-c będę bez) czy da się coś z tym zrobić, zastanawiałem się już
nawet nad zakupem UPSa by poprawić parametry prądu dla monitora ale to bez
sensu.