Re: ankieta o temperature proca

Autor: sucip <sucip_at_wp.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 16:56:48 MET DST

-----Wiadomość orginalna-----
    Od: Jolly Roger <NOSPAMmach82_xl@wp.plNOSPAM>
    Temat: Re: ankieta o temperature proca

zestawie
    zawsze temp. w IDLE jest o 2-3 stopnie wyższa niż temperatura w
    pokoju.<<<<<

    powiedzcie jak to jest, może to u mnie cos się dziwnego dzieje? nie nie
sądzę, mam nadzieję!:) mam laptopa na amd więc to bdzie zupełnie inna
bajeczka niż u Was chyba.

    rozruch u niego się zaczyna od trzydziestu kilku stopni i w okolicach 50
się zatrzymuje jak mało robię. jak odpalam sobie mohpa no to podchodzi po
kilku godzinach tłuczenia "japsów", nawet do 80. olewam to bo fabrycznie
próg alarmu jest ustawiony na 115 a powyżej tych 80 nigdy nie udało mi się
podskoczyć nawet po 8 godz. mohpa.
    chyba wszystko jest ok, nie? nie mam żadnego chłodzenia programowego
ale chyba sobie coś założę. co polecacie?

    zosia