Problem z EPOX'em 8RDA3+PRO

Autor: dgim <grip5_at_wp.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 16:42:15 MET DST

Witam

Mam ww plyte, do tego Athlona 1.4TB, dysk Samsunga 160JJ na Serial ATA i nastepujacy
problem.

Jak tylko ustawie w biosie FSB na 133, do tego mnoznik 10.5 dla Athlona, to
nastepuje zwiecha za zwiecha. Praktycznie system nie potrafi sie zbootowac.
Jak tylko ustawie 100, wszystko jest w jak najlepszym porzadku.
Niestety kosztem tego proc chodzi na 1050 zamiast na 1400MHz.
Czyszczenie cmos'u nic nie daje, aktualizacja biosu tez raczej nic nie da, gdyz w
changelock'u nic ciekawego nie wyczytalem odnosnie tego.
Malo tego, mam dziwne napiecia, speedfan nie podaje mi tak jak kiedys na plycie MSI
wzsystkich napiec, 5, 3.3, 12 tylko 12 przy ktorym jest napiecie 5.8 !! i 5 przy
ktorym cos kolo 2V jest !! Zasilacz jest w porzadku, pare dni temu na MSI wszystkie
wartosci byly dogbre - zasilacz to CHIEFTEC HP-360-302-DF, sprawdzilem tez
Codegen'em, to samo.
Moze owe napiecia dziwne i zwiechy przy FSB 133 maja te sama przyczyne ?

Czekam na rady

Pozdrawiam