Re: Nowy monitor CRT - problemy

Autor: Seoman <Rao17.USUN_at_TO.op.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 16:26:39 MET DST

gardziej wrote:
> serwis nie ma tu nic do gadania! [...]
> pamietaj, ze niezgodnosc towaru z umowa nie ma nic wspolnego z
> gwarancja, to dwie rozne rzeczy, sprzedawca ma sie wywiazac z
> pierwszej i nie daj sie zjesc, postrasz go inspekcjami i innymi :)

Dzięki za radę. Zastanawiam się jednak, czy z tym serwisem nie będzie
zwyczajnie łatwiej:
zadzwoniłem właśnie do Samsunga, dostałem od razu namiar na punkt serwisowy.
Nie dysponuję wózkiem, więc dzwoniąc do punktu zapytałem (nie wierząc w
twierdzącą odpowiedź ;)) czy zapewniają jakiś transport na sprzęt.
Powiedzieli mi, że jeśli chcę, to ktoś podjedzie w czwartek w wyznaczonej
przeze mnie godzinie... Wszystko ładnie, grzecznie, uprzejmie... Zobaczę, co
z tego wyniknie.

Pozdrawiam,
Seoman