Re: bezpieczne oc

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Tue 31 May 2005 - 12:51:58 MET DST

Ictus pisze:

> poniewaz moje plyta (7zt600) nie posiada blokady fsb wzgledem pci/agp mam
> pytanko jakie jest bezpieczne taktowanie dla pci/agp

Potestuj? Zacznij oczywiście od wartości nominalnych.

Pamiętam jak bawiłem się kiedyś w podkręcanie Celerona 333, udało się
osiągnąc 515 przy chłodzeniu pasywnym i nieznacznie podwyższonym napięciu,
na płytce na VIA :) Ale mniejsza o to -- ważne, ze komputer był znacznie
bardziej wydajny przy ustawieniu cpu/fsb/pci 416/83/41 niż 500/66/33. Do
tego stopnia, że w 1 konfiguracji divx-y chodziły idealnie płynnie, a w 2
nie do końca. Więc warto się pobawić, ale uważaj, żeby nie przesadzić
(szczególnie ze względu na dyski).

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8