Re: bezpieczne oc

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 31 May 2005 - 12:35:28 MET DST

> no co ty niepowiesz... ja sie pytalme jakie sa bezpieczne granice...

Audiotele: co to sa "bezpieczne granice" ?

A) takie w ktorych sprzet nie ulegnie uszkodzeniu w ciagu 3 miesiecy
B) takie przy ktorych komp nie wiesza sie czesciej niz 3 razy na dobe
C) takie, ktore przekraczaja standardy o nie wiecej niz 30%
D) nie potrafimy odpowiedziec, bo nie powiedziales nam CO chcesz
podkrecac.

Zdrooweczka,
Vituniu.