avertv cardbus albo co innego?

Autor: sucip <sucip_at_wp.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 09:53:12 MET DST

witajcie Drodzy Grupowicze

czy ktoś z Was używa może aver tv cardbus? potrzebne mi takie cuś i to mi
się najbardziej wydaje wygodne do mojego laptopka. czy ktoś może podzielić
się wrazeniami na temat uzytkowania. a moze polecicie coś lepszego.

głównie zależy mi na jakości zgrywanego obrazu. np obił mi się o uszy
problem gubienia klatek. jako ignorantka nie wiem o co chodzi dokładnie ale
traktuję to dosłownie i nie chciałabym kupić jakiegoś szajsu, który by mi
jakieś klatki gubił. czy to nie zależy np od procesora bardziej? moja
konfiguracja to athlon64 3400/512/gf5700 więc od strony sprzętowej raczej ze
wszystkim sobie poradzę chyba.

nie wiem jakie są praktyczne zalety i wady wejścia przez usb i pcmcia. czy
któreś jest szybsze, lepsze?

mówiąc krótko, kto z Was kupował już zewnętrzny tuner i mógłby podzielić się
z laikiem sugestiami....

b. dziękuję
zosia