Re: klawiatura Logitech - problem

Autor: Mrozik <mrozik_at_USUNTOo2.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 09:22:03 MET DST

Użytkownik "Yaga" napisał news:d7gtbb$a5b$1@news.onet.pl...

> A myslisz, że tego nie zrobiłam? ;) Nie pomogło...

wolalem sie upewnic ;)

> Ponoć lepiej by było, gdybym nie używała akumulatorków, tylko normalnych -
> czy ktoś może potwierdzić?

eee tam ... ja uzywam aku od kilku lat i wszystko gra i buczy , wyobraz
sobie jakbys miala kupowac dobre alkaiczne baterie raz na tydzien (bo te
tanie to pewnie 3 dni by nie wytrzymaly) koszt <olaboga> , a tak przecietny
aku powinien wytrzymac ok 1000 cykli ladowan ,duzo zalezy tez od ladowarki ,
ja uzywam GP ktora w 1 h laduje mi 2000mAh wiec zywotnosc moich aku
automatycznie nie bedzie taka duza ale przy obecnych cenach aku mam to
gdzies ;)

co do wlasciwego pytania to cos mi sie wydaje ,ze klawiaturka padla , no
niestety Logitech tez obniza koszty i co za tym idzie jakosc wyrobow spada
( ostatnio kupowalem nowiutki zestawik dla ojca LX 500 i klawiatura byla
zwalona - nie dzialalo kolka klawiszy.... no coz wymiana od reki ale
upierdliwe )

--
pozdr...
Mrozik