Re: klawiatura Logitech - problem

Autor: Yaga <yaga7_at_REMOVEpoczta.fm>
Data: Tue 31 May 2005 - 07:40:51 MET DST

Użytkownik "stiuart1" <stiuart1@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d7fmod$60o$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Mam to samo. W piątek klawa pojechała do serwisu. Zobaczymy co dalej
będzie.
> Ile wytrzymują baterie w Twojej myszce (przy pracy 4-5godz/dziennie)?

Co do myszki, to działa bez problemów - mam kilka par akumulatorków i je
wymieniam. Czasem pracuję i po 12 godzin dziennie, więc zużycie na pewno
jest niezłe, ale tak kilka tygodni to chyba wytrzymują.
Co do serwisu - to w sumie dobry pomysl, muszę zorientować się gdzie w
Krakowie jest Logitech.

Pozdrawiam, Yaga

--
Fear is the path to the dark side...
fear leads to anger... anger leads to hate...