Re: rzutnik zamiast LCD?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 30 May 2005 - 23:46:03 MET DST

"zzz" d7fdei$i17$2@nemesis.news.tpi.pl

> To cię okłamał. Za znęcanie się nad zwięrzętami niestety w Polsce wyroki są
> bardzo rzadko i kilkakrotnie zaniżone (ot, 2 miesiące albo grzywna za
> zamęczenie psa). Chyba że coś się zmieniło w ciągu ostatnich kilku lat, w co
> wątpię.

On mi tylko mówił o tym, że nie grozi żadna kara w Polsce za zabicie
człowieka i mówił to w kontekście składania fałszywych zeznań przed
Sądem. A mówił, gdyż obaj wiedzieliśmy o tym, iż rację mam ja, ale
że Sąd przyzna rację w oparciu o zeznania świadków, a ,,jego" świadek
(ostatecznie uznany sprawcą/winnym) zezna to, co on, czyli prawnik
PZU, mu podyktuje, a podyktuje mu nieprawdę. :)

O tym, że za znęcanie się nad zwierzętami można iść do
więzienia nie mówił i chyba jeszcze wówczas w Polsce tego
prawa (dotyczącego znęcania się nad zwierzętami) nie było.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@ascii.art.pl     '.O_'