Re: Pilot czy mysz z pilotem ?

Autor: Paweł Starzyński <ppwytnij_at_wytnijstarzynski.com>
Data: Mon 30 May 2005 - 22:31:17 MET DST

> Miałem kupić pilota do komputera .. wiadomo Divix czy MP3 bez podchodzenia
do
> komputera to podstawa. Tak się zastanawiam, że potrzebny byłby mi pilot
> dosłownie z 4-6 przyciskami.
> znalazłem takie dziwo:
> http://www.elate.pl/?products_id=80
> Czy ktoś z Was używał, miał, widział coś takiego - bo na mysz Logitech
(nawet
> drogą bym się zreflektował), ale jeżeli funcje pilota nie działają tak jak
> trzeba .. to ja dziękuję - kupię sobie inną mysz i pilota za 1/4 tej ceny.

mysza nawet fajna - z bajerem, wydaje mi sie jednak, ze nie zastapi ona
nigdy prawdziwego pilota (chociazby ze wzgledu na wygode poslugiwania sie -
ergonomicznosc). Wydaje mi sie ze dziwnie bylo by chodzic z gryzoniem i
sterowac playlista (tu przeciw przemiawia zasieg) ;) Cena, duza to fakt, ale
ta mysz musi jednak pelnic role myszy i jezeli zalezy Ci na dobrej jakosci
to w tym przypadku jest ona calkiem przyzwoita. Bardziej mozna to
pottaktowac jako mysz, z dodatkowa funkcja-bajerkiem i niewiele od niej
oczekiwac. Pamietajmy, ze to co jest do wszystkiego, przewanie jest do
niczego...

Zdradze, ze ja nawet chce kupic ten model myszki, ale tylko ze wzgledu ze mi
sie podoba.

--
pozdr.,
vel.pa.