Re: grafika na płycie głównej

Autor: Piotr <zemar_zemar_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 21:46:03 MET DST

Komputer nie należy do mnie i nigdy nie miałem styczności z takim
problem, dlatego najpierw zadałem pytanie tutaj a potem zajrzałem do
instrukcji, a powinno być odwrotnie :)
Wg tego co piszą, to defaultowe ustawienia biosu dają priorytet grafice
na PCI, więc chyba nie będzie problemu.
Swoją drogą to płyta nie taka stara (ECS K7SOM+) i chyba trochę dziwne,
że nie ma AGP... ale może tylko mnie to dziwi. Może to model dla jakichś
tanich, biurowych komputerów co to wszystko mają już zintegrowane i o
nic się martwić nie trzeba.
Tak czy inaczej dziękuje wszystkim za sugestie.

Piotr