Re: Zasilacz?

Autor: Begad Kefat <neshama_at_o2.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 21:39:29 MET DST

Uzytkownik "Zethon" napisal tak:

> zasilacz, to na pewno byl zasilacz, codeshity tak mialy,
>doslownie sekunde

Takoz i myslalem, ale odpowiedz serwisu nieco zbila mnie
z tropu. Zwlaszcza, ze zasilacz pochodzil doslownie kilka
(tylko) godzin, bez najmniejszego problemu i bum, koniec.

> A panowie z serwisu.... blehehehe, co to k... za serwis

Serwis taki, jak i ten zasilacz. :) Ale teraz bardzo nurtuje mnie
ta ekspertyza:

"usterki nie stwierdzono, sprawdzano przez 24 godziny przy
konfiguracji: Plyta glówna Asus A7V133, AMD Duron
1GHz, 256MB RAM, GeForce 2MX 64MB."

Czy przyczyna moze tkwic w czyms innym, niz zasilacz? Nie
mam wielkiego doswiadczenia, jesli chodzi o sprzet, nie
chcialbym tez nikogo bezpodstawnie oskarzac o
niekompetencje.

Pozdrawiam serdecznie.
/d.