Re: AMD64 300+ box - szum wentylatora

Autor: Pawel Golik <pgolik_at_nospam.ibb.waw.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 20:39:10 MET DST

ugryz wrote:

> mam jedno male zapytanie - jaki wentylator powinien siedziec na A64 2800
> zeby nie bylo zadnych problemow typu wysoka temperatura?

Boxowy ma od około 3000 do ookoło 5600 rpm. Ale same rpm nic nie mówią, bo
to też zależy od konstrukcji i średnicy wiatraka, lepszym parametrem jest
przepływ powietrza mierzony w CFU. Dużo też zależy od konstrukcji radiatora
i obudowy. U mnie temperatura nie przekracza nigdy 50 stopni, a bez
obciażenia nie dochodzi do 40. Warto też włączyć CnQ, no i upewnić się, że
radiator dobrze przylega.
        Paweł

--
Pawel Golik