Re: touch pad w hp compaq nx9005

Autor: darek <derek_at_psi-net.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 20:22:25 MET DST

> Musisz doinstalowć sterownik (dołączany na płycie) i w jego ustawieniach -
> jest tego masa. Też miałem problem po reinstalce systemu.
> Volus

System jest jeszcze świeży i generalnie touch pad działa, z tym że nigdzie
nie mogę znaleźć gdzie się uaktywnia "klepnięcie". Teraz nie pamiętam jaki
aktualnie jest sterownik (bo ten laptop nie jest mój), ale został pewnie
zainstalowany jakiś domyślny.
Dzięki za sugestie, przy następnym podejściu do tego sprzętu, spojrzę co
jest na płytach, ale to dziwne że w przygotowanej przez hp instalacji
pominięto ten dość istotny sterownik.

pozdrawiam