Re: grafika na płycie głównej

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Mon 30 May 2005 - 20:18:06 MET DST

Piotr pisze:

> Mam kartę graficzną zintegrowaną na płycie głównej.
> Złącze VGA uległo mechanicznemu uszkodzeniu.
> Serwis nie podjął się wlutowania nowego złącza, dlatego postanowiłem
> kupić oddzielną kartę grafiki na PCI (płyta niestety nie posiada AGP).
> Obawiam się tylko czy po podłączeniu dodatkowej karty graf. nie trzeba
> wcześniej przełączyć czegoś w biosie. Bo jeśli tak to będzie problem z
> wykonaniem tego po omacku :)
> A może jednak nie będzie żadnych probelmów i sygnał video pójdzie nową
> drogą bez potrzeby żadnych zmian w ustawieniach?

Mniemam, że płyta bardzo wiekowa. Nie łatwiej/taniej kupić podobną, używaną?
Nikt Ci raczej nie powie ja się zachowa ta płyta, szczególnie, ze nie
podałeś jej modelu. Po za tym zazwyczaj w BIOS-ie ustawia się, która karta
jest inicjowana najpierw.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8