Logitech kontra Logitech - jak zamienić by działało ?

Autor: Rafik <vangoth_at_wp.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 19:14:55 MET DST

Witam
Na komputerze działającym pod Windows XP i z dodatkiem klienta Novella Small
Business 5.1 miałem bezprzewodową klawiature wraz z myszką (Cordless Desktop
EX 100).
Chciałem z tego komputera przenieść ten zestaw i zamienić na inny działający
tylko pod systemem Windows XP gdzie jest też klawiatura Logitech-a ale
normalna PS/2 z serii Deluxe Keyboard i mysz A-4 Tech Opto 429 USB.

Problem jaki powstał to taki że zakładając tą klawiature PS/2 komputer widzi
ją w Biosie, nie zgłasza żadnych błędów lecz w momencie logowania do Novella
( juz po oknie powitalnym Win XP) klawiatura niestety przestaje działać.
Próbowałem będąc w WinXp przy użyciu klawiatury bezprzewodowej odinstalować
jedną i zainstalować drugą niestety bez skutku.

Czy coś tu jest nie tak ze sprzętem ? Dodam że ta klawiatura PS/2 na innym
jeszcze komputerze jest od razu znajdowana nawet bez konieczności wyłączania
komputera czy resetowania go.

Dziękuje z góry za wszelką pomoc która pozwoli zamienić mi bez problemu te
dwie klawiatury.

Pozdrawiam
Rafał