Re: Temperatura diody CPU

Autor: INNY <tajnos_agentos_at_prl.com>
Data: Mon 30 May 2005 - 17:59:36 MET DST

Tolcondir napisał(a):

> Mam taki problem: kilka razy gdy grałem (najwyzsze obciążenie kompa)
komputer sam się wyłączył. Czułem ze moze być to związane z
przegrzewaniem się jakiegoś podzespołu. Dlatego zainstalowałem
Motheboard Monitor z jego odczytów wynika ze case -67C, dioda CPU 43C,
CPU Socket -67C. Dioda wyróżniona jest na czerwono i motheboard monitor
uruchamia alarm. Tak więc raczej to jest przyczyną moich problemów.
Niestety nie wiem co z tym zrobić, bo nie orientuje się w tej kwestii.
Co mogło się popsuć. Zaznaczam ze normalnie komputer jest stabilny,
wyłącza się jedynie podczas grania, przy tym nie ma zwiech, opóźnień,
tylko wyłączenie. Co z tym zrobić? Procesor Athlon XP 1900+, płyta
Soltek SL-75FRV, nie mam pojęcia jaki tam jest wentylator.

A co pokazuje monitor w biosie?

INNY