Re: Jak usunąc z dysku IE??

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 15:29:35 MET DST

Igła wrote:
> Witam wszystkich,wiem,że to śmieszny problem,ale chcialabym wyrzucic z
> dysku internet explorera oraz outlooka,poniewaz w ogole ich nie używam i
> tylko zajmują mi miejsce. Niestety nie umiem tego zrobic,bo zaraz
> wyskakuja jakies dziwne komentarze. Co zrobic zeby sie pozbyc tego
> pieronstwa i czy jest to w ogole mozliwe? Dodam jeszcze ze mam Win Xp z Sp2

NIe radzę używać IE, ale też z usuwaniem byłbym ostrożny. Wiele aplikacji z IE korzysta
chociażby te z YDP, SuperMemo i inne. Uzywają go do wyświetlania ładnie sformatowanego
tekstu (HTML) i zakładają że IE w systemie jest :)

--
"Lis wprędce przeto zaniechał daremnych podskoków
I rzekł: 'Kwaśne, zielone, dobre dla żarłoków.'"