Notebook Intela czy AMD?

Autor: maciek <maciek_a_at_nospam.o2.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 14:09:35 MET DST

Witam,
Chodzi o oszczednosc energii i wydajnosc.
Wiec mam pytanie czy ktos wie czy te notebooki z procesorami AMD, ktore
ponoc maja normy zuzycia i oszczedanie energia podobne do Centrino
faktycznie sa oszczedne.
A drugie pytanie, jak jest z wydajnoscia? Czy roznia sie procesory
mobilne AMD i Intela przy podobnych czestotliwosciach?

Podkreslam, ze chodzi o notebooki, wiec parametry procesorow biurkowych
nie pomoga mi.
Z gory dziekuje za pomoc. Probuje koledze doradzic i nie wiem czy 'Intel
inside' czy byc AMD:)

--
Maciek