Re: Temperatura diody CPU

Autor: CosteC <costec_at_konto.nie_lubie_spamu.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 10:55:59 MET DST

> Mam taki problem: kilka razy gdy grałem (najwyzsze obciążenie kompa)
> komputer sam się wyłączył. Czułem ze moze być to związane z przegrzewaniem
> się jakiegoś podzespołu. Dlatego zainstalowałem Motheboard Monitor z jego
> odczytów wynika ze case -67C, dioda CPU 43C, CPU Socket -67C. Dioda
> wyróżniona jest na czerwono i motheboard monitor uruchamia alarm. Tak więc
> raczej to jest przyczyną moich problemów. Niestety nie wiem co z tym
zrobić,
> bo nie orientuje się w tej kwestii. Co mogło się popsuć. Zaznaczam ze
> [...]

Czy mi sie wydaje czy masz w kompie temperature ujemną? czy tylko tak
napisałeś?
Tak czy inaczej to mocno dziwne wszystko. Wydaje mi sie że program
odczytujący przekłamuje wskazania.

43'C nie są powodem do resetu. chyba ze to temperatura radiatora który jest
kiepsko połączony termicznie z procesorem.
Zobacz czy w BIOSie nie masz pomiaru temp procka i ile jest tam po resecie
zaraz

CosteC