Re: Jak usunąc z dysku IE??

Autor: Kahlan <paulina_at_dami-rz.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 08:15:00 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
news:d7dbtt$g06$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Normalnie bym Was wszystkich wrzucił do KF-a ale za dużo roboty.

A wrzucaj! Toś mnie przestraszył i zestresował, bede się teraz chyba w nocy
moczyła przez Ciebie :D Masz racje, to takie męczące, spocisz się przy tym
:D Pomóc Ci? :D

> Słuchaj dziecko - brak Ci kultury, brak wiedzy i próbujesz ten fakt
> zasłonić pyskówkami.

Pyskowanie jest wpisane w naturę ludzką :D Moja kultura została celowo
obniżona do poziomu tej grupy i nerdów ją okupujących. A co do wiedzy -
fakt, nerdem spędzającym życie przy komputerze nie jestem, dlatego zaglądam
na tą grupę szukając pomocy. To chyba nic dziwnego ani złego. Nic
nienormalnego. Nic z czego miałabym się spowiadać. Bo widzisz, świat działa
tak, że każdy posiada inną wiedzę, każdy interesuje się czymś innym. No
poważnie, są ludzie których komputery nie kręcą, pogadaj czasami z kimś
innym poza swoimi pryszczatymi kolegami z gimnazjum to to zrozumiesz.

Ta grupa NIE JEST O PROGRAMACH. Są inne łatwe do
> znalezienia. Jak nie potrafisz znaleźć to w międzyczasie między
> wyciskaniem pryszczy spytaj na jakimś czacie.

Nie wiem, czy zauważyłeś - ja nigdy nie twierdziłam, że jest o programach i
że nie ma innych grup bardziej odpowiednich. Naucz się czytać ze
zrozumieniem. Aż dziw, że pani z podstawówki Cie wypuściła. A o posiadanie
tak cennych rzeczy jak pryszcze oskarżam nerdów, ja niestety ww nie posiadam
:D

> EOT nie wysilaj się z odpowiedzią bo nie zamierzam czytać śmieci z tego
> wątku.

Śmieci powiadasz? Więc mam rozumieć, że twoja wypowiedź to śmieć? To po jaką
cholere piszesz, jeśli Twoja wypowiedź nadaje się tylko na szmate do
podłogi??
A odpowiedź dla mnie to nie wysiłek, naprawdę, radzę sobie z tym, nie pocę
się przy tym tak jak Ty spędzając wieczór ze słownikiem w ręce :D W gruncie
rzeczy to ja sobie tu tak rzeźbie tylko dla własnego dobrego samopoczucia,
wcale nie po co, by nawracać nerdów na właściwą ścieżkę życia :D

A co, będę cool na koniec - dla mnie to EOT :D Do zobaczenia kozaki wy moje
przy innej okazji, jak najbardziej związanej z tematem grupy mam nadzieje :D

Pozdrawiam :)