Re: Jak usunąc z dysku IE??

Autor: Igła <brigitta_at_op.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 06:59:31 MET DST

Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiu| napisał(a)
> (ciap)
> A powinnaś się czuć,
> Jak się nie czujsz, to oznacza większy poziom lamerstwa niż na początku się
> wydawało ...
> wystarczyło w google wpisać pytanie http://tinylink.com/?6qKY1jhtJF
> po polsku.
> A zapomniałem, nie ma wersji językowej dla dresów (google to nie nokia z
> softem Maciejki).
> To już Twój problem.
>
> PLONK !
> Włodek

Sluchaj bezjajeczny stworze,moze to do ciebie nie dociera bałwanie ale
na tym swiecie sa normalni ludzie ktorzy potrzebuja pomocy,pytaja
przyzwoicie i jedyne co jakis palant odpisuje mu w ciagu minuty to NTG.
Wiesz jak widze co tu piszecie to ciekawa jestem czy normalnie tak
kozakujecie do kobiet i w ogole do ludzi,czy tylko tutaj. Rozumiem ze
ktos cie skrzywdzil w dziecinstwie sle to nie moja wina dobra?
PCMWD - to moj skrot dla ciebie, umiesz rozszyfrowac??