Re: Wentylator do air-duct

Autor: PYTON <jurekwro_at_gazeta.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 21:08:33 MET DST

Użytkownik "Paweł" <a@a.com> napisał w wiadomości
news:d7aeis$sho$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Mam bardzo proste pytanie: w którą stronę powinien wiać wiatraczek
> zamontowany z boku obudowy na wysokości procesora, aby uzyskać jak
> najlepszy efekt chłodzenia? Powinien nawiewać powietrze do obudowy czy je
> wyciągać?

    Powiem Ci tak miałem ten sam problem, mam 2 wentylatory jeden na
przeciwko procka a drugi z boku ( nie licząc wentyla na samym procku) jakbym
go nie kombinował z wentylami było źle, i pomogła jedna rzecz, z przodu
obudowy zamontowałem jeden mały wentylator który nawiewa do PC powietrze a
tamte dwa wyciągają temperatura spadła na procku z 70 do 52 stopni a w całej
obudowie z 38 do 25 tak że jak dla mnie rewelacja

Pozdrawiam Pyton