Dysk Barracuda 7200 200GB i obudowa USB - problem

Autor: Krzysztof Maczkowiak <maczek_at_wykasujto.maczek.net>
Data: Sun 29 May 2005 - 18:56:53 MET DST

Witam!

Kupilem obudowe USB na dysk - Welland ME-740U2, potem dokupilem sobie
Seagate Barracuda 7200 200GB i okazuje sie, ze obudowa ma problem z
wykryciem dysku.
Sprawdzalem w niej dysk 40GB i bylo ok, ale 200GB wykrywa jako 2TB. Jak
kilka razy ja wylacze/wlacze to po ktoryms razie "zaskakuje" i dziala, ale
jest to bardzo uciazliwe (na jakiejs zagranicznej stronie znalazlem info ze
akurat z tym dyskiem obudowa ma problem).
W zwiazku z tym chce ja wymienic na jakas inna.
Jaka obudowe moglibyscie mi polecic, taka zeby dzialala bez problemu z moim
dyskiem?

Z gory dzieki

maczek

PS. Google'uje juz ponad miesiac szukajac odpowiedzi na to pytanie i nic :(