Re: cichy zasilacz 400W pod AMD 2500+ barton

Autor: joy <noorder_at_wp.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 17:52:21 MET DST

Użytkownik "W" <road@to.nowhere.pl> napisał w wiadomości
news:d7cmpj$18o$1@nemesis.news.tpi.pl...

> cichy zasilacz? półpasywny topower 420W około 390 zł lub pasywny ale ceny
> zaczynają się od 500 zł na głośność wpływa prędkość obrotowa wiatraka,jak
> wiatraka nie słychać to słychać szum powietrza,to że ktoś nie słyszy
> zasilacza nie znaczy że ktoś inny nie będzie go słyszał,ludzie mają różną
> wrażliwość

racja, znam takich co by im do kompa wbić silniki od raptora i by nie
usłyszeli:) No ja sądze, że mam wrażliwość średnią:) Ale przyznam, że wizja
pasywnego chłodzenia na zasilaczu jest kusząca. A przy okazji czy takie
pasywne (ale nie wodne oczywiście) chłodzenie można zamontować na procku ?
AMD Athlon XP 2500+ Barton. No bo jak już wyeliminować wiatraki to może
wszystkie:)

pozdrawiam
Sławek