WIELKIE WIELKIE DZIEKI

Autor: pocisk <pociskacz_at_USUNop.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 15:02:48 MET DST

> a podlaczales inna klawiature? bo jesli na innej sie nie pieprzy to moze
> warto isc do sklepu i kupic nowa za 15 zł zamiast marnowac uciekający czas
> ;)

Jednak najprostsza proba rozwiazania problemu okazuje sie najskuteczniejsza
WIELKIE WIELKIE I JESZCZE RAZ WIELKIE DIZEKI :)

Podlaczylem kumpla klawiature i okazalo sie ze wszystko jest ok
strasznie mnie to "wkurzylo" wiec rozebralem swoja klawiature w drobny mak
wsyszystko wyczyscilem zlozylem i dziala jak marzenie :)

kolego desant jestes BOSKI ze mi to mojej zagotowanej glowy (mam w pokoju ok
30 stopni od 2 dni :) wcisnales ten pomysl !!

Pozdrawaim
pocisk