Re: ¦wiêtego by ruszy³o.

Autor: Jolly Roger <NOSPAMmach82_xl_at_wp.plNOSPAM>
Data: Sun 29 May 2005 - 13:46:07 MET DST

Dnia Sun, 29 May 2005 02:09:08 +0200, Michal Bien napisa³(a):

> Niezbyt madre rozwiazanie. Wtedy to dopiero zacznie siw wszystko
> walic, zwlaszcza przy obsludze AGP - generalnie przy wszystkim
> korzystajacym z 3D i GART. Jedyne co mozna sobie darowac z 4in1 to
> sterowniko do kontrolera dyskow i zostac na tych z MS.
Ale w windows nie bêdzie problemów i je¿eli nie bêdzie zwiech to
znaczy, ¿e to wina 4in1 i wtedy trzeba poeksperymentowaæ z inn± wersj±
i nie wgrywaæ niepotrzebnych sterów. Do mojej starej p³ytki na MVP3 i
karty AGP (TNT2 i GF2 MX) wgrywa³em tylko stery do AGP a pozosta³e
olewa³em, bo wgranie pozosta³ych sterów powodowa³o zwisy w windows w
najmniej oczekiwanych momentach. Takie same zwisy by³y z Celeronem 400
i plytk± na chipie VIA. Po wgraniu 4in1 dzia³y siê ró¿ne cyrki, w tym
zwiechy w windzie i grach, znikanie napêdów optycznych ... Jak
wywali³em 4in1, to problemy od razu zniknê³y.

> Bo pewnie dales zbyt nowe, dostosowane do najnowszych plyt, czesto
> nawet pod K8. Dop MVP3 instaluje sie 4in1 z serii 4.2x do 4.38
To by³o w roku 2000/2001 i nowszych, czyli w wersji 4.5+ nie wgrywa³em
bo ich jeszcze wtedy nie by³o.

> Raczej odwrotnie.
Wystarcz± stery od do AGP, resztê mo¿na sobie darowaæ. W³a¶nie siedzê
przy kompie z pyt± MVP3 i dzia³a OK (p³ytka Shuttle Hot591P). Linux
obywa siê bez ¿adnych dodatkowych driverów.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 3000+] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [Pentagram QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]