Niebieski ekran w XP

Autor: romano <roman89_at_poczta.fm>
Data: Sun 29 May 2005 - 13:32:30 MET DST

Od czasu do czasu (nieregularnie) pojawia mi sie niebieski ekran z
informacja o zrzucaniu pamieci i od razu, ze zostala zrzucona. Poza tym mam
tam informacje zeby wylaczyc w BIOSie buforowanie pamieci. Takiej opcji w
BIOSie nie znalazlem.
Czasami sa to informacje o sterownikach (rzadko, przeinstalowywalem i jezeli
chodzi o sterowniki to pojawiaja sie niezmiernie rzadko), w menedzerze
urzadzen wszystko wyglada ok.
W podgladzie zdarzen nic mi nie wyglada podejrzanie.

Jedynie, co wygląda dziwnie, to przy niebieskiem ekranie najczesciej pojawia
sie komunikat 'IRQ NOT LESS OR EQUAL' (chyba cos takiego).

Co to moze byc?
Dzieki serdeczne z gory za pomoc.